Ja, oroa dig inte för det. Din integritet garanteras av oss när du surfar på vår webbplats, laddar ner vår produkt eller gör ett onlineköp. Observera att vi inte kommer att skicka några e-postmeddelanden som använder Bitcoin som en transaktion till dig i någon form.

PassFab värdesätter varje kund som kommer till oss och sätter kundernas nöjdhet som högsta prioritet. För att uppnå detta arbetar vi kontinuerligt med att ge kunden en trevlig upplevelse med bättre mjukvara och service.

All PassFab-programvara kan testas med en provnedladdning. Testversionen erbjuder gratis skanning och förhandsgranskning med endast en begränsning av ingen återställning eller export. Detta bör hjälpa användare att avgöra om programvaran fungerar som förväntat och tillfredsställer köpefterfrågan.

Omständigheter för ingen återbetalning:

  • Ändring av sinne efter köp.
  • Del av en bunt.
  • Fick inte orderbekräftelse via e-post och registreringskod i tid och försökte inte onlinesupport eller kontakta personalens hjälp.
  • Begär återbetalning för tekniska problem, men misslyckas med att samarbeta genom att tillhandahålla information för felsökning.
  • Begäran om återbetalning baserad på missnöje orsakat av missförstånd av produktens funktioner och möjligheter.
  • Köp av fel produkter, följt av köp av produkter från ett annat företag.

Omständigheter som är berättigade till återbetalning:

  • Dubblettköp.
  • Felbeställning följt av beställning av en korrekt produkt från PassFab.
  • Fatala tekniska problem med programvaran som inte kunde lösas inom 30 dagar.
  • Du kan kontrollera vår återbetalningspolicysida för mer information: https://www.passfab.se/support/refund-policy.html .
  • För att snabbt avbryta ditt månads- eller årsabonnemang kan du alltid kontakta vårt supportteam . Vi svarar inom 24 timmar på vardagar, 48 timmar på helger och helgdagar.

    Du kan också säga upp prenumerationen själv. Stegen är olika på olika plattformar. Klicka på länken nedan för att lära dig specifika steg för att avsluta prenumerationen.

    https://www.passfab.se/support/how-to-cancel-subscription.html

    Ja, vi tillhandahåller en testversion för alla program med mycket få funktionella skillnader från den betalda versionen.

    Förutom kreditkort accepterar vi checkar, PayPal, postanvisningar och banköverföringar. Du kan välja att betala med check eller postanvisning eller banköverföring på betalningssidan. Det finns specifik vägledning för dig att behandla beställningen.

    Som mjukvaruutvecklare tillhandahåller vi endast nedladdningsversioner för köpta kunder. Om du behöver en fysisk kopia, lägg till Backup CD i kundvagnen mot extra kostnad. Denna backup-cd debiteras och tillhandahålls separat av vår betalningspartner.

    Backup-cd:n kommer att behålla en kopia av din produkt. Om din produkt försvann på grund av datorkrasch eller ominstallation kan du använda backup-cd:n för att installera om produkten. Du kan ta bort backup-cd:n från kundvagnen, men när en beställning väl har behandlats kan den inte annulleras.

    Nedladdningsskyddet (eller utökad nedladdningstjänst) är en extratjänst som tillhandahålls av vår betalningspartner, som lagrar en säkerhetskopia av programvaran som du köpt på servern i två år.

    Det är inte nödvändigt att köpa denna tjänst eftersom vi uppdaterar mjukvaran regelbundet och alltid tillhandahåller gratis nedladdningar och uppdateringar för köpta kunder. Klicka på Ta bort-knappen i kundvagnen och uppdatera priset kommer att befria dig från att debiteras för denna tjänst.

    I allmänhet kommer du att få orderbekräftelsen via e-post inom en timme efter att beställningen behandlats. Vi rekommenderar att du kontrollerar mappen SPAM/Junk.

    Om du inte får registreringsmejlet efter flera timmar, vänligen kontakta vårt supportteam , och bifoga din beställningsinformation. Vår supportpersonal kommer att svara inom 48 timmar på vardagar.

    När en beställning har behandlats framgångsrikt kan den inte återbetalas, på grund av det automatiska beställningssystemet.

    Snälla du kontakta vårt supportteam att växla genom att betala prisskillnad; eller så kan du köpa rätt produkt och sedan begära återbetalning för fel beställning.

    Vi tillhandahåller gratis uppgraderingar för köpta kunder. Om uppgraderingen kräver ny registreringskod, vänligen kontakta vårt supportteam och bifoga din beställningsinformation för snabbt svar.