PassFab strävar efter att ge varje kund en tillfredsställande upplevelse med hjälp av PassFabs produkter och tjänster. All PassFab-programvara kan testas med en provnedladdning. Testversionen erbjuder gratis skanning och förhandsgranskning med endast en begränsning av ingen återställning eller export. Detta bör hjälpa användare att avgöra om programvaran fungerar som förväntat och tillfredsställer köpefterfrågan. Om du har några frågor eller råd får du gärna kontakta PassFabs supportteam .


Vi hoppas att du har ett spännande köp. Men om du behöver en återbetalning finns vi alltid här för att hjälpa dig. Begäran om återbetalning kommer att besvaras inom 24 timmar. Alla kunder under återbetalningsbara omständigheter har rätt till en 30-dagars pengarna-tillbaka-garanti.

Del 1. Återbetalningsbara omständigheter

Under ledning av en pengarna-tillbaka-garanti erbjuder PassFab återbetalningar för följande omständigheter.

1.1 Köpemission

1. Dubblettköp

Om du har köpt en produkt flera gånger samtidigt, stöds återbetalning eller byte av en annan produkt till samma pris.

2. Felköp

Återbetalningen av ditt felaktiga köp kommer att accepteras efter att du köpt rätt produkt från den officiella webbplatsen för PassFab.

3. Betalas högre än priset

Om du betalade högre än priset på produkten, kontrollera först om det är skatt eller banktjänstavgift och kontakta skatteåterbäringsorganisationerna eller banken för mer information. Om inte, kan det vara serviceavgifter som tas ut av tredjepartsplattformen, som nedladdningsskyddsavgifter och fysisk CD, som säkerställer att du kan ladda ner produkten även om du byter dator. Du kan fritt välja om du köper dessa tjänster. Om du har betalat för dem av misstag hjälper vi dig att kontakta tredjepartsbetalningsplattformen för att återbetala serviceavgifterna.

4. Ingen registreringskod mottagen inom 24 timmar efter köpet

Om du köpte någon produkt från den officiella webbplatsen för PassFab och betalade för den framgångsrikt, men inte fick registreringskoden via e-post inom 24 timmar (vi rekommenderar att du kollar skräpposten), eller inte hittade en registreringskod från vår hämta registreringskodsidan , kommer PassFab att erbjuda dig återbetalning.

1.2 Utfärdande av automatisk prenumeration

Kunder kan avbryta automatisk prenumeration när som helst innan nästa förnyelse genom att kontakta supportteamet eller hänvisa till avbryta prenumeration guide . Om du kontaktar betalningsplattformen (mycommerce.com eller paddle.com) direkt, se till att du har fått ett bekräftelsemail om att förnyelsetjänsten har avbrutits. Eller så kommer du fortfarande att debiteras automatiskt. Det rekommenderas att kontakta PassFabs supportteam för att avbryta det direkt.


Om PassFab eller betalplattformen svarar att förnyelsen har avbrutits, men du fortfarande debiteras på prenumerationsdagen, kan du tillhandahålla motsvarande bevis (skärmdump av e-postmeddelandet från PassFab eller betalplattformen att förnyelsetjänsten avbröts framgångsrikt, etc.), vi kommer att återbetala förnyelsebetalningen till dig.

1.3 Produktproblem

Om du stötte på något tekniskt problem när du använde våra produkter, vänligen kontakta PassFabs supportteam först och samarbeta för att lokalisera problemet, inklusive tillhandahållande av skärmdumpar, loggfiler eller acceptera gratis fjärrtjänster från PassFab. Om problemet inte kan lösas och du inte är villig att vänta på en uppgradering eller annan kompensationsplan kommer PassFab att erbjuda återbetalning. När återbetalningen har utfärdats kommer din licens att avaktiveras.

Del 2. Ej återbetalningsbara omständigheter

Under följande omständigheter tillåter PassFab vanligtvis inte återbetalning.

2.1 Köpemission

1. Ändring efter köp

Om du ändrar dig efter köpet, eller om du redan har köpt en liknande produkt från ett annat företag. I detta fall kommer PassFab inte att återbetala.

2. PassFab produktprisskillnader mellan olika regioner eller kanaler

Produktpriset på PassFabs officiella engelska webbplats är US-dollar och ligger i USA som standard. I olika länder och regioner kommer priset att vara olika. Om du ber om återbetalning i detta fall kommer PassFab inte att återbetala.

3. Begäran om återbetalning hävdade som inte fick registreringskoden inom 2 timmar efter att beställningen lyckades

Vanligtvis skickar PassFab registreringskoden inom 2 timmar efter att beställningen har bekräftats framgångsrikt, men ibland kan registreringskoden inte tas emot i tid på grund av nätverk, systemfel, skräppostinställningar i din brevlåda eller skrivfel i e-post, etc. I detta fall, snälla du kontakta PassFabs supportteam eller besök hämta registreringskodsidan för att få registreringskoden kommer alla frågor att besvaras inom 24 timmar.

4. Begäran om återbetalning för missnöje orsakat av missförstånd av produktens funktioner och möjligheter.

Vänligen kontrollera produktsidan och guidesidan på PassFabs webbplats och prova den kostnadsfria testversionen innan du fattar ett slutgiltigt köpbeslut. Om produkten överensstämmer med innehållet som marknadsförs på webbplatsen och troget utför uppgiften enligt funktionsbeskrivningen, kommer begäran om återbetalning inte att accepteras.


PassFab erbjuder inte återbetalning av programvara om produkten inte uppfyller kundens behov på grund av kundens bristande förståelse för produktens funktionalitet. PassFab kan dock direkt ersätta den köpta produkten med rätt produkt om prisskillnaden mellan produkterna inte överstiger 20 USD under garantiperioden. Om den köpta produkten ersätts med rätt produkt till ett lägre pris kommer PassFab inte att återbetala prisskillnaden.

2.2 Prenumerationsemission

Den automatiska prenumerationstjänsten begärs inte att sägas upp innan förnyelsedatumet kommer, ingen återbetalning accepteras om kunder debiteras på förnyelsedatumet.


Du kommer att få ett meddelande om automatisk förnyelsecykel i kundvagnen för alla PassFab-produktlicenser med förnyelsetjänst. När du har slutfört betalningen betyder det att du godkänner förnyelsefunktionen. Du kan kontakta PassFabs supportteam innan förnyelsedatumet kommer, eller följ vår avbryta prenumeration riktlinjer för att avsluta den automatiska prenumerationen. Om du inte avbryter den automatiska prenumerationen innan förnyelsedatumet kommer, kommer vi inte att ge någon återbetalning när du har debiterats på förnyelsedagen.

2.3 Produktproblem

Begär återbetalning för tekniska problem, men vägra att samarbeta med PassFabs supportteam genom att tillhandahålla information för felsökning.