För att snabbt avbryta ditt abonnemang kan du alltid kontakta vår supportteam . Vi kommer att svara inom 48 timmar.

Stegen är olika på olika plattformar. Vänligen välj den betalningsplattform som du gjorde din beställning och följ instruktionerna för att avbryta din prenumeration.

1. Hur man avbryter prenumeration på MyCommerce

Du kan skicka in en supportförfrågan till MyCommerce för att hjälpa dig avbryta prenumerationen, eller så kan du säga upp prenumerationen själv, följ bara instruktionerna nedan:

  • Logga in på ditt MyCommerce-konto med denna länk: https://account.mycommerce.com

  • Hitta det ordernummer du behöver för att avsluta prenumerationen.

  • Hitta den röda avbrytknappen i denna ordning.

  • Klicka på Ja för att bekräfta avbokningen.

  • Då kommer du att se en påminnelse om att din prenumeration på denna beställning har avslutats.

  • I slutet kommer du att få ett meddelande via e-post om att din prenumeration har avslutats.

2. Hur man avbryter prenumeration på Paddle

Du kan kontakta PassFab supportteam för att hjälpa till att säga upp den framtida prenumerationen. Du kan också kontakta Paddles supportteam för avbokningar med https://paddle.net/contact eller maila till [email protected].

3. Hur man avbryter prenumeration på Paypal

Följ stegen nedan:

  • Logga in på ditt PayPal-konto på www.paypal.com.
  • Klicka på ikonen Inställningar.
  • Klicka på Betalningar.
  • Under "Förgodkända betalningar" klickar du på Hantera förgodkända betalningar.
  • Välj den handlare vars avtal du vill säga upp och klicka på Avbryt.
  • Klicka på Avbryt profil för att bekräfta din begäran.

Du kan läsa mer på PayPals supportsida:

PayPal-support

4. Vad ska jag göra om min beställning har förnyats automatiskt?

På grund av systembegränsningar är den debiterade prenumerationsavgiften ej återbetalningsbar. Innan du går till kassan i kundvagnen ser du att prenumerationsplanen är "Förnyelse: Automatisk". Och innan beställningen förnyas kommer betalningsplattformen att skicka ett aviseringsmail i förväg, så att du fortfarande har en chans att avbryta din prenumeration.

Vi är inte säkra på om du ignorerade den här typen av e-post eller om den har taggats som SPAM. Av dessa verkliga skäl kan den inte återbetalas när beställningen har förnyats.

För att undvika framtida återkommande betalningar, vänligen avsluta prenumerationen i tid. För eventuella problem, bara känn dig fri att kontakta oss.